Avagy Zoli menni El Camino

Sétálni mentem

Sétálni mentem

Elindultam!

2023. április 01. - Zozol

Mar a repteren varakozom (Istvannak ezuton is koszi a fuvart)a kaput nem irtak meg ki. A security kipakolta a tagyom, a magnezium tabi es a dezodor volt kockazatos :) 

Tegnap meg last minute bepakoltam nehany dolgot, lenyegeben amik lemaradtak a pakolos post keperol. Viszek magammal ujraszalvetat es a kajanak kis szutyot, ez is menoseg, ezuton is koszi Kata! (Facebookon MadebyKrika -kent lehet megtalalni, nagyon klassz cuccok)

Elkoltolom a szereny reggelim, egy szendvics es egy hosszukave (3500ft :D) aztan megnezem kiirtak-e mar honnan indul a gep.

 

Most mar izgulok egy picit.

Next stop, Porto baby!

img_20230331_154516.jpg

img_20230401_042548.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://setalnimentem.blog.hu/api/trackback/id/tr3318090698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása