Avagy Zoli menni El Camino

Sétálni mentem

Sétálni mentem

Indulunk, most még csak a blog, de én is nemsoká

2023. március 23. - Zozol

Többen is mondták, hogy szeretnék követni az utam, sokat gondolkoztam rajta, hogy milyen módon tegyem ezt lehetővé, mert nem akarok FB postokat, meg úgy egyáltalán facebook-ozni. Aztán eszembe jutott, hogy akár írhatnék blogot, úgyse csináltam még ilyet. Persze, ez ma már tuti nem menő, de azért megpróbálom, maximum visszamegyek uggrálni a balettba... Vagy 10 mp-es tiktok videókat nyomok meztelenül, ha az bejön,akkor meg irány az only fans!

 img_20230327_182035.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://setalnimentem.blog.hu/api/trackback/id/tr1018078838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása