Avagy Zoli menni El Camino

Sétálni mentem

Sétálni mentem

9.nap

A Portela - Padrón

2023. április 10. - Zozol

 

 

6.10-es keles, 7.23-as indulas, Herbon a mai celpont 27.9km. Nem mennek ennyit de van utitarsam, nem csak a Bela, igy megprobaljuk. 

 

Sotetben indulunk, aztan lassan lesz egyre vilagosabb. A felszallo kodben elotunik az utat jelzo ko, transzcendentalis a latvany.

 

Koran indultunk, beszeltuk, hogy jo lenne egy kavet es valami reggelit loni. Hideg is van. Egy kis faluban jut nekunk egy kis kave de reggeli nem igen, ugy dontunk, hogy majd Caldas-ban beterunk valahova, az mar ugyis csak egy ora.

 

A tav felenel Caldas des Reis-be erunk, itt a termal vizes kutba martjuk faradt labainkat. Eszmeletlen jo erzes. A varoska kozepen egy szabadon allo kis medence, lab fel frissitesre tokeletes. Aztan nem talaltunk semmit sem nyitva igy tovabb indultunk. Meg Caldas elott "valahogy" hozzajutottunk 4 narancshoz, eletemben nem ettem meg ennyire edes es finom citrusfelet.

 

Volt ma is szint, de nem kibirhatatlan, ebedelni vegul nem alltunk meg. Marylinnek volt egy kis pisztaciaja, azt eszegettuk. Kozben egy kedves nemet hazasparral talalkoztunk, ok iden fejezik be a tavaly elkezdett Caminot. 

 

Volt egy kis vacilalas, hogy Hebronban megalljunk vagy elmenjunk Padronig. Utobbi nyert. Nekem mar baromira fajtak a talpaim, Bela hangosan ellenkezett, de csak megerkeztunk egy municipal alberguehez. Bementunk, a helyi arc nem volt ott, ket idos olasz zarandok holgy mutatta meg mi merre. A hely felelose azt igerte 6-ra visszajon, addig ha jon valaki majd az olaszok megmutatjak mi a dorges. Hat jo, gondoltuk legyen igy. A 40 fos haloteremben csak az olaszok es mi. Zuhany, majd kajan gondolkodas. Nezegetem a terkepet es egyre gyanusabb nekem a szitu, mondon ez nem lehet Padron, szerintem meg Pontecesuresben vagyunk. Es tenyleg...

Na akkor gyorsan mindent osszepakoltunk, es irany Padron, ami mar csak 2.5km, kb fel ora. A labfejeim ugy megvoltak dagadva, hogy nem akartam vissza eroszakolni oket a cipobe, igy a papucskamban vagtam neki az utnak. Bela ezt mar nem birta tovabb, teljesen kifakadt.

 

Visszahuztam a budos zoknit es a cipot es beertunk Padronba (mostmar tenyleg). Nem csoda, hogy ures volt a kornyek, mindenki itt volt. Az egesz varosban utcabal, husveti goz kieresztes. Hangos zene, nem tul jozan spanyolok tomege. Elfoglaltuk az utolso agyakat az albergueben, majd a helyi onkiszolgalo mosodaban kimostuk mindenunket, erre mar nagy szukseg volt. Aztan vacsi, nekem lecsuszott harom sor, nem is tudtam enni. 

 

Nagy jutolam ez a hangulat igy a vege fele.

 

Ma a tervhez kepest 30.4km sikerult az uton, a valosgaban kb 34km(49e lepes) , meg, hogy a 20 az uj 30...

 

Santiagoig mar csak 25.4km, eredetileg az gondoltam, hogy 2 etapban hat... azt irtam

mar, hogy meglatjuk?

A bejegyzés trackback címe:

https://setalnimentem.blog.hu/api/trackback/id/tr5618098944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása