Avagy Zoli menni El Camino

Sétálni mentem

Sétálni mentem

6.nap

Tui-Veigadana

2023. április 07. - Zozol

Jo keson, haromnegyed 10-kor indulok csak el a szallasrol, bar a matrac rossz volt, megis nagyot pihentem. Bekenem a labaim a diclofenac kremmel, es a labfejem vazelinnel, ez utobbi nem mentett meg a holyagoktol, de lehet tobb lenne ha nem hasznalnam. Legalabb konnyebb lesz annak akit seggbe rugok. Osszeszedem a ruhaim a szaritorol elkoszonok Leontol es elindulok. Ma 16-22km-et tervezek, Redondolla 32-re van. Eddig minden este es reggel azt mondtam, hogy tuti nem megyek 30-at(...), most is ezt mondom. 

Megalltam Tui utan, rogton a telepules hataraban egy helyes ki kavezo, tele zarandokkal. Foleg Spanyol szo hallatszik, de van egy nemet par is. Fiatal spanyolok egy csoportja nevetgel, van veluk egy kutya is, persze nem birom ki, hogy ne kerdezzem meg, hogy megsimogathatom-e. A kutyus es en hamar megbaratkozunk, elvezi a vakargatast, zarandok lehet o is, mert van szaga. 

Utana erdo es aztan 5-6km ipartelep, na ez tuti nem a legszebb resze az utnak, mar piszkosul unom de elerem O Porrinho hatarat, ahol az ut menten megallok pihenni es ebedelni. Spanyolos a tempo, nem kapkodnak, mar fel oraja varom az etelt, pedig 3-an vagyunk helyen. Mondtam, hogy ebedet szeretnek, mondta, hogy foglaljak helyet. Aztan megkerdezte, hogy mit szeretnek, van csirke, hal, hus(itt nem derult ki, hogy milyen). Mondom akkor legyen a hal. Kicsit kesobb visszajon, a hal elfogyott, nem baj legyen a csirke. Amikor kihozza nem hiszek a szememnek. Egy fel csirke van a tanyeron, sultkrumplival. Also, felso comb, szarny, mell. Hat ezek utan tuti nem megyek meg 15 km-t. 

A "20 az uj 30" mentalitast sikerul felvennem, pontosabban 20,1km :) Veigadana-ban allok meg, az albergue kicsit putri, de nem veszes. Csupa spanyol vesz korul, a haloteremben Don Quijote es huseges tarsa, a savanyu labszag fogadnak. Azt hiszem a "Nem iszom Santiagoig" akciom ma is elmarad, mar csak azert is mert Norbi is erre jon.

Egy oraja uldogelek es pipazom. Kiszamoltam, hogy az ido felenel hol tartok. Az uton 158.8km-t tettem meg a 256.9-bol, azaz 98.1 km van hatra, a tenylegesen gyalog megtett kilometerek szama 174.41

Ma nem gondolkodtam semmin, csak mentem, igy is jo. Holnap nem tudom mi lesz, majd az ut megoldja. Az biztos, hogy nagyon meleg volt ma, az arcom meg van egve, a fulem sebes, lehet megis Farkas Petinek volt igaza es kellett volna egy kalap. Sebaj, legalabb, este konnyen ment a bekkarmolas.

A bejegyzés trackback címe:

https://setalnimentem.blog.hu/api/trackback/id/tr8718096724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása