Avagy Zoli menni El Camino

Sétálni mentem

Sétálni mentem

Viszlát Blog.hu, hello wix.com!

2024. április 11. - Zozol

Költözik a blogom!

Idén ismét Camino-zni megyek "jóból SE árt a sok" jeligére. A korábbi blog.hu -s oldal nem volt kifejezetten felhasználóbarát, így most egy új oldalra költözöm, remélem itt követhetőbb lesz. További erény, hogy már képeket is fogok tudni normálisan a postokhoz adni :)

A jövőhét szombat hajnali indulásig pedig felteszem a tavalyi kalandot, a postokat kicsit átszerkesztve, képekkel kiegészítve.

Ha szeretnéd követni a következő Camino-om kalandjaim, akkor ide kell majd ellátogatnod:
Elvileg van felíratkozási lehetőség, de nem tudom, hogy működik-e rendesen :D

https://setalnimentem.wixsite.com/stlnimentem

A bejegyzés trackback címe:

https://setalnimentem.blog.hu/api/trackback/id/tr8818376159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása