Avagy Zoli menni El Camino

Sétálni mentem

Sétálni mentem

Bepakoltam T-3

Igen, tényleg az El Caminora megyek :)

2023. március 29. - Zozol

Kicsit túltoltam a rejtélyességet a Facebookon, sokan nem értették hova is megyek az első post alapján. A mobilos nézet nem úgy jelenít meg több mindent, hogy egyértelmű legyen. Szóval az El Caminóra megyek, na nem, nem vagyok annyira menő, nem arra, amire te gondolsz ;) .  A "klasszikus Camino" a Francia út (769 km) én a Portugál útra megyek, abból is Portotól Santiago Del Compostelláig, ez a parti úton 246 km. 

Már korábban is össze volt rakva a cuccom, mert felkészülkés címszóval elkezdtem az OKT-t meg itt a környéken is tolom az 5km-eket, amikre vittem a "teljes cuccot". Ma csináltam egy utolsó pakolást, hogy kiderüljön, hogy mi hiányzik és egy két apróság is bekerült plusszban. Olyan elhanyagolható dolgok, mint a telefon töltő, alsó gatya és társaik :) .


img_20230329_181810.jpg

Íme a lista: 

  • Sport poló, technikai, sima lidl-ös, hosszú újjú -2db
  • Túranadrág, lecipzározható lábakkal -2db
  • Alvós póló
  • Alsó gatya, ez sima pamut, nem speckó túra cucc -2db
  • vékony polár pulcsi-1db
  • csősál, a képen egy, de valójában kettőt viszek, fejre, nyakra, csuklóra, bokára, bárhova jó, olyan, mint a Douglas Adams törcsije
  • Merinói gyapjú túrazokni, na ez jó cucc- 2pár
  • esőponcsó-1db
  • Sport törülköző, jó nedszívó és gyorsan szárad, egy normál és egy kicsi
  • szappan, mert jobb cucc, mint a tusfűrdő és nem viszem a flakont
  • vékony thermo kesztyű
  • térd szorító, ezen még gondolkozom, mert nem nehéz de lehet fölös mert be lesz "tapelve" a térdem
  • láthatósági mellény, ha esetleg el akarnék vegyülni kukásként
  • ultrakönnyű hálózsák, ez is jó cucc mindössze 605g a súlya 
  • 3 csomag instant zabkása, ezt tuti lehet kint is venni de épp akcijóóós volt 
  • kicsi Quechua övtáska + összehajtható bevásárló tagyó, hogy ne kelljen mindent is vinni a boltba 
  • fültisztítő pálcikák, kötszerek, tapaszok
  • kis dezodor, kis fogkrém, összehajtható fogkefe 
  • zsepi, fertőtlenítős törlőkendő
  • plusz simító záras zacsi
  • kinezió tape 
  • aláöltöző naci ha hideg lenne, ez is sport cucc, nagyon könnyű
  • Vészhelyzeti takaró, naptól és hidegtől is tud védni, remélem nem lesz szükségem rá, de ha igen, akkor szó szerint életet menthet (köszi Benedek!) 
  • Elektrolit pezsgőtabi, mert pótolni kell az ásványi anyagokat, kint még veszek majd magnéziumot is 
  • fejlámpa
  • Softshell dzseki, ez is akcijóóós volt 
  • felakasztható neszeszer, Deuter, használtan lőttem
  • szemüvegpánt 
  • maszk (nemtom mi most a helyzet, valszeg nem kell de minimális a súlya) 
  • fájdalom csillapító, advil és flektor, ha komoly a baj 
  • pénzrejtegetős nyakbaakasztó (hello '90s)
  • 8 decis kulacs, 2 db (nem akartam ivózsákot)
  • kis karabínerek és biztosító tűk 
  • sport rövidnaci 
  • Túrahátizsák - Deuter Fox40 - ez "vicces" mert elvileg gyerek hátizsák de simán jó az én hátméretemnek 
  • kamásli (ezt is lehet itthon kellene hagyni de "csakazértis" elviszem mert drága volt :D ) 
  • töltő telóhoz és órához
  • ruhaszárító kötél
  • parafa masszás labda 
  • egy pipa, pár tisztító szál és dohány :) 

 A képen nincs a papucs, azt is viszek, túristáskodni és boltba járni tök jó ha nem kell visszavenni a cipőt az egésznapos gyaloglás után. Túrabotot szeretnék, de nem viszek a repülő miatt, hátha találok kint is :), plusz kint veszek még voltaren gélt és viszek vazelint is, nem, nem azért (na persze), hanem mert ha kenegeted a lábad, akkor elkerülhető elvileg a vízhólyag.

A túracipőm egy Merell hosszúszárú, vibram talp és goretex membrán, kb 60 km-et tettem meg eddig benne. A terv az, hogy egy öltözet ruha rajtam, egy a zsákomban és mindennap mosok mint a medve. A zsákban, folyadék nélkül, kb 7 kg-ot viszek. 

A bejegyzés trackback címe:

https://setalnimentem.blog.hu/api/trackback/id/tr9018083998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása