Avagy Zoli menni El Camino

Sétálni mentem

Sétálni mentem

7. nap

Veigadana-Arcade

2023. április 09. - Zozol
7.45 ujra az uton, csak bedobaltam mindent a taskaba, feloltoztem es elindultam. Most vilagosodik, jol esik a reggeli huvos levego. Ma lesz szint boven, mellette 20-at tervezek, meglatjuk, a kevesebb most valoszinubb, mint a tobb.
1 oraja mehetek a dimbes dombos falucskaban, mellem lassit egy auto, megall. Egy kedves arcu, saccra 70 feletti bacsi kivan nekem jo utat es atnyujt egy kis papir kepet amin egy zarandok es a 99.99 szamok vannak. Ez az apro kedvesseg nagyon sokat jelent.
A masodik ora elejen megallok egy kavera, iszom egy kolat is a cukorert.
Aztan egy John nevu zarandokkal valtok nehany szot. A baratjaval 3 hete Liszabonbol indultak. Ugy mennek, mint a gozgep, pedig latszatra 60+ mindketto.
A vizholyagokat egy ido utan nem is erzi az ember menetkozben, megallas utan ujraindulni viszont fajdalmas. A terdem okes de ma is sok a szint, most jottem le (az elso) hegyrol es mar erzem is. Termeszetben fel, faluban le.
Megalltam Redondellaban egy parkos reszen kicsit pihenni, jol esik a hideg fu a talpamnak, levettem a cipot es a zoknit. A fu a harmattol nedves (remelem legalabb is, hogy attol es nem mastol).
Redondela vegen alattomosan emelkedni kezd megint az ut. Aztan jon a hegymaszas. A kuzdelemben elvetem a jelet, leterek az utrol, aztan feltunik, hogy egy ideje nem lattam a sarga nyilat. Eloveszem a telot, es kiderul, hogy kb 300 meterrel alatta vagyok, mint kellene lennem. Merlegeltem, hogy forduljak vissza (ez lett volna a jobb megoldas) vagy menjek tovabb. Talaltam osszekotest (a terkepen) az Ut es a terkepen jelzett ut kozott, ahol en voltam . Csak azt nem vettem szamitasba, hogy a ketto a hegy ket oldalan van... 
Ugy erzem sokszor hibaztam mar eletemben, de ez igy is benne van a top 3-ban. De hat ha meg kell baszodni...
Most a terdeim rendben, sokat segitenek a botok (koszi elottem jaro zarandok, hogy ott hagytad nekem!) viszont a jobb labam achilles ina bedurrant kisse, es ez viszont nem fog bekerulni a top3 legkellemesebb elmeny koze. A szallasra igy egy bo masfel oraval kesobb erek mint terveztem.
Itt jegyeznem meg, hogy az aggodas ugyan termeszetes erzes, es nyilvan abbol fakad, hogy szereted azt akiert aggodsz.
De. 
Ennek az erzesnek a kinyilvanitasa az illeto fele mocskosul onzo dolog. Nem az aggodast kivalto fel biztonsagarol, hanem az aggodorol szol. Mert azt hordozza magaban, hogy erezd (erezzem) szarul magam, mert az aggodo felnek rossz. Lehet mondani, hogy ezt megerthetnem, hiszen en is szulo vagyok, es valoban, en is aggodom Roziert es feltem, de ezt nem adom tudtara. Nem terhelem vele, hagyom, hogy csinalja ugy ahogy akarja, hogy megtapasztalhassa a vilagot, hogy legyen lehetosege megtanulni, hogy lehet felkelni, ha eleselik.
A "jajj Istenem, jajj Jezusom, Uristen es barati kore, uzletfelei, rokonai" tipusu uzenetek, bosszantanak, demotivalnak es oszinten szolva rosszul esnek. 
Ha hiszel, vagy bizol bennem, ha elhiszed, hogy meg tudom csinalni, akkor nincs miert aggodni. 
Ha nem, akkor meg kerlek, hogy ne ontsd ram, hogy te szarul erzed magad. Te bajod, ne tedd kerlek az enyemme. Ezuton is koszi! A szeretet nem szavakkal kell bizonygatni. Ez eleg onzonek hat, elfogadom ha azt mondjak, az is, de ezt erzem.
Na, a "verzo szivu Krisztus" gondolatmeneten duhonges azert segitett elore haladni. 20.1 lett volna Ponte Sampaio de meg Redondelaban felhivtam az alberguet es mondtak, hogy tele vannak. A kovetkezo lehetoseg mar Pontevedra, de az onnan meg egy tizes, na azt koszi nem, helyette Sampaio elott 2 km-el, Arcade lett a mai vegallomas. 
A hely klassz, modern, automatakbol lehet venni mindenfelet, van mosogep is.
Hivatalosan 19.1 volt a mai, a szint +461 / -475 meg hat amivel ugye megszivattam magam pluszban. Az utolso 5 km maga a pokol.
Este calamari szendvics es sangria (na jo, lecsuszott egy gin tonic is). A szallas nagyon ok, gondolkozom egy nap pihin.

A bejegyzés trackback címe:

https://setalnimentem.blog.hu/api/trackback/id/tr7018098126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása